تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
صاحب قدیمیترین برنامه تلویزیون کیست؟
دسته بندی : فرهنگی ,مذهبی,,
  • بازدید : (4726)
بعد از این اخطار، آنان قبول کردند که با لباس روحانی اجرای برنامه کنم. به هر حال سال‌هاست است که این برنامه تلویزیونی - که از باقیات الصالحات علامه شهید مطهری‌قدس سره و حمایت‌های امام عزیزقدس سره است - برگزار می‌شود و بر اساس نظر سنجی‌های خود صدا و سیما از برنامه‌های مؤفق بوده است. امام خمینی‌قدس سره به واسطه‌ی همان برنامه تلویزیونی، به اینجانب لطف و عنایت خاصی داشت و هر بار که خدمت ایشان می‌رسیدم مورد لطف و محبت ایشان قرار می‌گرفتم.
 
برنامه درس‌هایی از قرآن، که بنا بود از طرف مدیریت آن زمان تلویزیون تعطیل شود، ایشان به وسیله یکی از اعضای دفتر خود، به رئیس صدا و سیما اعلام فرمودند که این برنامه‌ها مفید بوده و باید باشد و چون من بابت اجرای برنامه‌ها حق الزحمه ای دریافت نمی‌کردم، آن امام بزرگوار چند بار مبلغ قابل توجهی برایم فرستاد که به خدمتشان شرفیاب شده و اعلام کردم من فعلاً نیاز ندارم ولی ایشان می‌فرمود: این از بیت المال نیست و نزد شما باشد و بعد از این آشنایی بود که آن رهبر فرزانه حکم نمایندگی خود را در سازمان نهضت سوادآموزی به من اعطا فرمود.
 
و اینک در مراسم قدردانی از برترین های رمضان و تابستان 93 سیما، از سه دهه فعالیت های رسانه ای حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در زمینه گسترش احکام قرانی در صداوسیما تجلیل شد. حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با حضور در جمع برنامه سازان تلویزیون در سخنانی به نکات مهم و خطیر و قابل تأملی اشاره کرد و مباحث ارزشمندی را یادآور شد. وی در سخنان خود ابتدا از برنامه سازان خواست تا در کارها تقرب به خداوند را از یاد نبرند.
 
وی تاکید کرد: هر برنامه ای که تولید می کنید و روی آنتن می‌برید باید مشکل گشا باشد و مشکلی از فرد یا جامعه ای را حل کند. مفسر قرآن ، ایجاد اتاق فکر را در صداوسیما از اولویت های این رسانه خواند و اضافه کرد : باید از بهترین اسلام شناسان، جامعه شناسان و مردم شناسان دعوت شود تا در اتاق های فکر تمام تولیدات رسانه را کارشناسی کنند.  حجت الاسلام قرائتی ترویج ازدواج آسان را از مهم ترین وظایف سیما دانست و افزود : باید در زمینه نماز و ازدواج فرهنگ سازی شود، چون نماز دوای غفلت است و ازدواج داروی شهوت و هر دو از نیازهای اسامی جامعه و تاکید شده در روایات و احادیث ماست. وی در ادامه به روایات و احادیثی تحریف شده اشاره کرد و گفت: باید همواره در استفاده از این روایات و احادیث دقت نمائید چرا که بسیاری از این احادیث جعل شده اند و سندیت ندارند.


برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: